Brunch innan jobbet.

 
 
Augusti 18. På morgonen passade jag på att plocka undan lite och städa hemma, innan min kille och hans kompis kom och hämtade mig och Nemo. Vi åkte till Egg And Milk för att äta brunch där innan jag skulle iväg till jobbet. Jag beställde ost och skinka omelett och det var precis lika gott som alltid. 
 
Hela eftermiddagen och kvällen spenderade jag på jobbet. Min kille hämtade mig efter jobbet. Det var så skönt att slippa köra själv när jag är så trött efter kvällsskift. 
 
 
// August 18. In the morning I had some time to clean a little bit at home, before my boyfriend and his friend came and picked up me and Nemo. We went to Egg And Milk for brunch before my evening shift at work. I ordered cheese and ham omelette and it was just as tasty as usual. 
 
I spent the whole afternoon and evening at work. My boyfriend picked me up after work. It is so nice not having to drive when I am so tired after an evening shift. 


Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Åh, vad gott det ser ut!

Svar: Tack, det var det. :)
iseedee

2018-09-26 @ 09:07:00
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: