Birthday Dinner

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
September 15. Jag med mina nyfyllda 30 år och lille Nemo med sina nyfyllda 3 år firade våra födelsedagar ihop på vår favorit restaurang, Portofino. Vi bjöd dit hela min familj och några av mina närmaste vänner och bjöd de på en 3-rätters middag. Det var så mysigt att kunna göra något sådant för mina nära och kära och att ha alla samlade ihop en kväll. Det var dessutom första gången som mina föräldrar och min kille fick träffa varandra, efter 4 år... Det gick bra det med. 
 
Maten vad god och kvällen fylld med skratt och kärlek. Nemo fick en tallrik av godsaker han också och en egen stol att sitta på. Jag fick många fina presenter, och jag grät så mycket. Jag kände mig så älskad. Det var en fantastisk kväll och jag är så glad att jag fick dela den med de som jag tycker allra bäst om. ♥
 
 
// September 15. I had just turned 30 years old and little Nemo had turned 3 years, so we celebrated out birthdays together at our favorite restaurant, Portofino. We invited my whole family and some of my closest friends and treated them to a 3 coarse dinner. It was so nice to be able to do something like that for my near and dear and to have all of us gathered together for one evening. It was also the first time that my parents and my boyfriend met eachother, after 4 years... That went well. 
 
The food was delicious and the evening was filled with laughter and love. Even Nemo got his own plate of goodies and his own chair to sit on. I got many gifts, and I cried a lot. I felt so loved. It was an amazing evening and I am so happy that I got to share it with the people that I like the most. ♥


Kommentarer
Postat av: Alice

Åh vad mysigt!

Svar: Det var det! =)
iseedee

2018-09-30 @ 10:37:10
URL: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: