Tisdag.

 
 
 
Oktober 2. Jag började min dag med att lämna lille killen på dagis och åkte sedan till gymmet en sväng. Det var skönt att få in lite träning och röra på mig. Jag mår så mycket bättre efter det. Och efter träningen åkte jag hem igen, duschade och åkte iväg till jobbet. 
 
Det var ett kort pass på jobbet, eftersom jag fortfarande var 50% sjukskriven, så jag hade en bra del av eftermiddagen och kvällen kvar. Jag hämtade min bebis från dagiset, vi promenerade flera gånger och jag målade naglarna på kvällen. Mysigt. 
 
 
// October 2. My day started off with me leaving my little boy at the daycare before I went to the gym for a bit. It was nice to get some workout done and to train a little. I feel so much better afterwards. And after the gym I went home again, took a shower and went to work.
 
It was a short work day for me, because I was still 50% on sick relief, so I had a good portion of my evening and night free. I got my baby from the daycare, we took a few walks and I painted my nails in the evening. Cozy. 


Kommentarer
Postat av: Alice

Härligt med träning!

Svar: Alltid! =)
iseedee

2018-10-16 @ 10:29:12
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Emma Engström

Låta verkligen supermysigt!! <3

2018-10-16 @ 15:30:45
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Josäfin Andersson

omg vad gott med pizza!

Svar: Alltid! =)
iseedee

2018-10-22 @ 12:04:50
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: