Sushi med min syster

 
 
 
Oktober 8. Jobb på förmiddagen, kort dag. Efter jobbet åkte jag till mataffären och handlande mat, och passade på att handla sushi efteråt innan jag hämtade min syster från skolan. Vi åkte tillsammans hem till mina föräldrar och åt sushin där. Det var så himla gott. Och roligt att få umgås med min syster en stund. 
 
 
// October 8. Work in the morning, short day. After work I went to the grocery store and bought some food, and I also stopped by a sushi place afterwards before pickning up my sister from school. We went together to my parents house and ate the sushi there. It was so delicious. And so much fun to spend some time with my sister. 


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Åååh vad gott med sushi och mysigt att få umgås med sin syster! Kram

Svar: Ja det är det verkligen! =))
iseedee

2018-10-28 @ 13:03:42
URL: http://www.yasmissy.blogg.se
Postat av: Josäfin Andersson

omg vad gott med sushii!

Svar: Ja det är det verkligen. :)
iseedee

2018-10-29 @ 13:01:17
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: