September 28.

Fredag. Tidig morgon, lämnat Nemo på dagis och åkte sedan iväg till sjukhuset för att göra MR. Usch. Jag gillar inte kontasten som man får, men själva MR brukar inte vara något problem att genomgå. Efter MR åkte jag till skolan, för min kurs som jag läser via jobbet. Där var jag till 16-tiden och det kändes som att hela dagen hade hunnit gå mig förbi.
 
Jag hämtade min Nemo från dagiset på vägen hem och vi gick ut på en promenad ihop. Det är så skönt att promenera med honom, han brukar ta det så lugnt och njuta av livet. Heheh. Kvällen spenderade jag hemma med Nemo och min kille. Vi åkte och köpte lite juice och kakor, och tittade på film ihop. Mys.
 
 
// Friday. Early morning, left Nemo at the daycare and then off to the hospital to do an x-ray. Yuck. I hate the contrast that you get during the x-ray, x-ray itself is never a problem for me to go through. After the x-ray I went to the school, for my course that I am taking through my job. I was there until 16 o'clock and it felt like the whole day had just passed me by.
 
On my way home I picked up Nemo and we went for a walk together. It is so nice walking with him, he just takes it slowly and enjoys his life. Heheh. I spent the evening with Nemo and my boyfriend at home. We just went to the grocery store and bought some juice and cookies, and watched a movie together. Cozy. 


Kommentarer
Postat av: Alice

Vilket mysigt avslut på dagen!

Svar: Ja verkligen. :D
iseedee

2018-10-09 @ 10:23:00
URL: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: