Oktober 9.

 
 
 
 
Tisdag. Jag jobbade på förmiddagen och bokade träff med min kompis Felicia efter jobbet. Vi åt lunch ihop, sushi på vårt favorit ställe, och tog en sväng till IKEA innan jag hämtade upp Nemo från dagis. Jag och Nemo spenderade kvällen med att gosa och promenera. Min söta lilla kille. ♥
 
 
// Tuesday. I worked in the morning and booked a date with my friend Felicia after work. We had lunch together, sushi at our favorite place, and took a trip to IKEA before I picked up Nemo from daycare. Me and Nemo spent the evening just being cozy and taking walks. My sweet little boy. ♥


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Sushin såg ju helt amazing ut!!! :)

Svar: Den var väldigt god! :D
iseedee

2018-10-30 @ 19:26:43
URL: http://www.yasmissy.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Men mums vad gott!!

Svar: Ja verkligen! :D
iseedee

2018-10-30 @ 22:10:43
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: