Oktober 4.

Torsdag. Jag fick en liten sovmorgon innan jag och min lilla Nemo gick ut på dagens första promenad. Samt avklarade en tvätt tid. Efteråt åkte jag till gymmet för ett Yoga pass. Det var min första gång och det var väldigt skönt. Jag gillade det. 
 
Efter Yoga gjorde jag några ärened, handlade mat, hämtade kläder från kemtvätten. Hemma fanns det en massa städ att göra. Och flera promenader med världens bästa Nemo också så klart. 
 
 
// Thursday. I slept in a little bit before me and Nemo had to go out for his first walk. At the same time I also did some laundry. Afterwards I went to the gym for a Yoga class. It was my first time tryng it and I enjoyed it very much.
 
After Yoga I ran a few errands, shopped some food and picked up some clothes from a dry cleaners. At home there was a lot of cleaning to do. And several more walks with the world's greatest Nemo of coarse. 


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jag testade yoga några gånger förut, tyckte det var helt ok! Dock var det lite väl långsamt för mig hahah men jag borde verkligen testa igen, det är ju så bra för kroppen! Kram

Svar: Stretching är min favorit del av träningen så ur den aspekten är Yoga perfekt. Men jag förstår att du tycker att det är långsamt, det tycker jag med ibland.
iseedee

2018-10-22 @ 20:38:06
URL: http://www.yasmissy.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Skönt med yoga!

Svar: Ja det var det.
iseedee

2018-10-22 @ 21:26:54
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: