Kvalitets tid med vovvarna

 
 
 
 
September 27. Ännu en jobb dag avklarad på förmiddagen, vilket gav mig tid att åka hem till mina föräldrar tillsammans med Nemo och spendera lite tid med lille Bimbo. Jag gick ut på promenad med de och gosade en massa. Det är så mysigt att spendera tid med dessa två små själar. ♥
 
Jag stannade hos mina föräldrar till sent på kvällen. Det gav mig lite tid att umgås med familjen också. Så skönt när det finns tid till det. 
 
 
// September 27. Another work day done before noon, which gave me some time to go home to my parents together with Nemo and to spend some time with little Bimbo. I went out for a walk with the and cuddled a bunch. It is so cozy spending time with these two little souls. ♥
 
I stayed at my parents house until late in the evening. It gave me some time to spend with my family as well. It is so nice when there is time to do that. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: