Firar min pappa ❤

 
 
 
 
 
 
 
Oktober 7. Min dag började med jobb på förmiddagen, och efteråt åkte jag hem för att hämta min Nemo innan vi åkte hem till mina föräldrar. Min pappa fyllde år tidigare i veckan så vi åkte dit för att fira honom. Vi tog med oss blommor till honom, och även krya på dig blommor till mamma som var sjuk. Vi åt en väldigt god middag ihop och vi stannade där en bra bit in på kvällen. Jag och min syster gick ut på långpromenad med vovvarna. Jätte mysigt. 
 
 
// October 7. My day started off with work in the morning, and afterwards I went home to pick up Nemo before we went home to my parents. My dads birthday was earlier in the week so we went there to celebrate him. We brought flowers to him, and also flower to my mom who was sick at the time. We had a very tasty dinner together and we stayed there for a long while in the evening. Me and my sister went out for a long walk with the doggies. So cozy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: