VM ⚽️

 
 
Juni 15. En tidig, trött morgon och ett dag pass på jobbet. Idag var en riktigt bra dag på jobbet. Det är så skönt när det blir så. 
 
Efter jobbet åkte jag och hämtade Nemo från dagiset. Vi tog en kort promenad och sedan bar det av hemåt för att titta på resterande av Fotbolls VM matcherna. Först ut var Iran (1) - (0) Marocko och sedan en mycket spännande match mellan Spanien (3) - (3) Portugal där Ronaldo gjorde alla Portugals 3 mål. Vilken spelare! Vilka matcher! Åh vad jag älskar fotboll! 😍
 
Så klart hann jag stryka kläder, diska, ta ut sopor och återvinning och så promenad med Nemo på kvällen också under tiden som all fotboll pågick. Man kan ju miltitaska. Hehe. 
 
 
// Juni 15. Early, tired morning and day shift at work. Today was a really good day at work. It is so nice when that happens. 
 
I picked up Nemo from daycare after work and we took a short walk before going home to watch the rest of the football games for the World Championship. First one was Iran (1) - (0) Marocco and then a very exciting game between Spain (3) - (3) Portugal where Ronaldo stood for all of the Portugals 3 goals. What a player! What games! Oh I love football! 😍
 
Of coarse I did have time to iron some clothes, do the dishes, take out garbage and recycling and take an evening walk with Nemo all the while football was going on. I do know how to multitask. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Önskar jag var lite mer intresserad av fotboll än vad jag är, för då hade jag kikat! :D

Svar: Vanligtvis är jag inte heller intresserad alls. Men just EM och VM är ju för kul. Inte minst för att det är så många snygga killar att glutta på. ;D
iseedee

2018-06-17 @ 12:33:22
URL: http://nouw.com/emmaengstroms
Postat av: Linnea Kinis

åh spanien Portugal matchen var så otroligt spännande!! :D

Svar: Verkligen! =)
iseedee

2018-06-17 @ 17:23:38
URL: http://linneakinis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad mycket du hunnit med❤️ www.nouw.se/johannna

Svar: Tack för din kommentar! :)
iseedee

2018-06-17 @ 18:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: