Tidig skift på jobbet.

Juni 13. Jag hoppade upp i sängen kl. 04.00 i panik eftersom jag trodde att jag hade missat min väckarklocka och försovit mig. Det gick inte att somna om efter det. Istället gick jag upp, bäddade sängen, lagade lunchlåda och gjorde mig i ordning för dagens jobb. Nemo och min kille sov borta, så jag var ensam och det är skönt det med ibland. 
 
På jobbet väntade ett dagpass denna gången, det gick bra. Tempot kändes okej och ingen huvudvärk idag. Så trevligt att se mina kollegor igen. Jag har faktiskt saknat de. 
 
Efter jobbet blev det att springa en massa ärenden. Jag hämtade medicin på apoteket, hämtade ut ett paket med USA godis som jag och min syster kommer att testa på i en kommande video på min Youtube kanal, handlade lite dryck och mat samt hämtade upp min lille Nemo från dagis. Nemo och jag hann till och med gå på en kort promenad innan vi gick hem. 
 
Jag gjorde mackor till middag. Ambitions nivån var låg kan man säga... och efter en stund somnade jag för kvällen. En powernap på 4 timmar blev det. Vilket innebar att jag vaknade vid 22.30-tiden och sen inte kunde somna om förrän sent på efternatten. Inte bra! 
 
 
// June 13. I jumped out of bed at 4 o'clock in the morning in full panic thinking I overslept. I couldn't fall asleep after that again. Instead, I got up, made the bed, made a lunch box for the day and got ready for today's work. Nemo and my boyfriend slept elsewhere last night, so I was alone, which is nice sometimes. 
 
I worked the day shift today and it went well. The tempo was okay and no headache today. It is so nice to see my colleagues again. I have missed them. 
 
I had to run a few errands after work. I picked up some medicine from the pharmacy, picked up a package with USA candy that me and my sister will be making a video on for my Youtube channel, I did some grocery shopping and picked up my little Nemo from daycare. Nemo and me even had some time for a short walk before going home.
 
I made sandwiches for dinner. Inspiration for dinner was at its all time low... and after a short while at home I fell asleep for the evening. It ended up being a powernap for 4 hours. Which ment me waking up at 22.30 o'clock and I couldn't fall asleep after that until late in the night. Not good! 


Kommentarer
Postat av: Linnea Kinis

jobbigt att vakna i panik sådär! men pigg blir man iaf :D

Svar: Ja det blir man verkligen. :/
iseedee

2018-06-15 @ 17:06:16
URL: http://linneakinis.blogg.se/
Postat av: Emma Engström

Spännande med en video! :D

Svar: Heheh, ja. :P
iseedee

2018-06-15 @ 17:58:10
URL: http://nouw.com/emmaengstroms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: