Sverige VANN!

Juni 18. Väckarklockan ringde kl. 05.00 och sedan startade dagen igång med en tur till sjukhuset. Inget roligt besök, men jag var så illa tvungen och tur var väl det att jag gick dit. Det blev ett smärre ingrepp, välbehövligt, och jag hoppas att detta kommer att göra att jag mår bättre framöver. Och det bästa med dagen - jag får äta igen! Woop! 
 
Annars flyter ju Fotbolls VM på fortfarande och dagen matcher bjöd på vinst för Sverige! Första matchen och vinst, så härligt och välbehövligt inför mötet med nästkommande lag. Dagens matcher: Sverige (1) - (0) Sydkorea, Belgien (3) - (0) Panama, Tunisien (1) - (2) England. Det är verkligen världsklass på alla lag och matcher detta VM och så jämnt mellan alla lag. Mycket spännande! 
 
Kvällens sista match är nu slut och det är dags för mig att krya till kojs. Imorgon väntar en jobb dag, eller ja... kvälls skift. 
 
 
// June 18. The alarm clock went off at 5 o'clock and after that I had to start my day off with a trip to the hospital. Not a fun visit there, but I had no choice and it was lucky I went. I had to have a small surgery and I hope that this will make me feel better from now on. And the best thing with the whole day - I can eat again! Woop! 
 
Fotball World Championship is still going on and Sweden won their opening game today! So nice and and well needed before the upcoming games. Games today: Sweden (1) - (0) South Korea, Belgium (3) - (0) Panama, Tunis (1) - (2) England. It is really world class this championship, all the teams and games and it is so even between all of the teams. Very exciting! 
 
The last game for the evening is over now and it is time for me to go to bed. Another work day awaits tomorrow, or oh well... evening shift. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: