Så varmt. 🌞

 
 
 
Maj 31. Dagarna rullar på här hemma. Jag är fortfarande sjukskriven, min hälsa är fortfarande i svaj, men min lille kille håller mig motiverad och vid liv. Värmen är fantastisk och hemsk samtidigt, det är uppåt 30° C nästan varje dag numera. Jag önskar att jag hade mer energi och orkade utnyttja värmen så länge den finns hos oss. Jag ska försöka att ta mig till någon sjö eller havet under helgen. Det hade varit mysigt, om min hälsa tillåter det. 
 
Lille killen håller på att krevera i värmen. Han gillar det inte alls och spenderar en stor del av dagarna i sängen, framför fläkten och sover. Han är så trött hela tiden att jag nästan är orolig för honom, men jag förstår att värmen tär lika mycket på honom som på mig. Men visst är han det gulligaste som finns!? 
 
 
// May 31. Days just keep on passing me by. I am still on sick relief, my health is still not so existent, but my little baby is keeping me motivated and alive. The warth outside is fantastic and horrible all at once, it is up to 30°C almost every day. I wish I had more energy to take advantage of the warmth as it is. I will try to go to a lake or the sea during the weekend. It would be nice, if my health alows me to do so. 
 
My baby is dying in the heat. He doesn't like it at all and spends most of the days in bed, in front of the fan, and sleeps. He is so tired all the time and I am almost worried about him, but I do understand that the heat is just as cruel to him as it is to me sometimes. But isn't he the cutest ever?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: