Och mera jobb...

Juni 20. Så tidigt morgon... illa när väckarklockan ringer 04.45. Jag hann i all fall sminka mig innan jag och Nemo begav oss ut på en morgon promenad och sedan till hans dagis. Därefter var det dags för mig att jobba, dag skift idag och det var en lugn dag på jobbet, vilket var skönt. 
 
Efter jobbet hämtade jag upp lilleman på dagiset och vi gick ut på en kort promenad i regnet innan vi kom hem och jag däckade i sängen. Jag var helt slut och sov i 2 timmar innan min kille kom hem och väckte mig. Jag hann i alla fall se en av dagens VM matcher, den mellan Iran och Spanien. Usch och fy för Spanien som vann med 1 - 0. De två andra matcherna idag var: Portugal (1) - (0) Marocko, Uruguay (1) - (0) Saudiarabien
 
Nu blir det att ta av sminket, kanske en ansiktsmask och sen åter till sömns. Så seg och trött idag. 
 
 
// June 20. Such an early morning... alarm clock went off at 04.45. I had some time to put on some make up before me and Nemo went out for an early morning walk, and then to his day care. After that it was time for me to get to work, day shift today and it was a calm day at work, which was nice.
 
I picked up my baby after work and we went on a short walk in the rain before we went home and I litteraly passed out in the bed. I was exhausted and slept for 2 hours before my boyfriend got home and woke me up. I did wake up in time to see the last game for the day, between Iran and Spain. Usch Spain won 1 - 0. The other two games today were: Portugal (1) - (0) Marocko, Uruguay (1) - (0) Saudiarabia. 
 
Now off to take off my make up and maybe put on a facial mask, and then back to sleep. I am so tired today. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: