Mysig lördag.

 
 
Juni 2. Efter en lugn morgon hemma, åkte jag och Nemo hem till mina föräldrar. Han fick stanna där ett par timmar medan jag och mamma begav oss till ett shoppingcenter i närheten. Vi provade kläder i flertal olika butiker och jag fick med mig hem en väldigt fin sommar klänning. Det var så länge sedan sist jag var i en klädbutik, så det var nästan spännande att titta omkring på kläderna på riktigt istället för online som jag brukar göra numera. 
 
Jag och mamma passade även på att unna oss var sin pedikyr när vi ändå var där. Jag valde en fin sommar rosa färg på tånaglarna och det var mysigt att få lite massage och skämma bort mina fötter en stund. Efteråt blev det storhandel av mat innan vi åkte hemåt igen. 
 
Väl tillbaka hemma hos mina föräldrar, unnade jag de och mig en god middag. Jag lagade lax med färskpotatis och smörstekta sparris till. Det var mycket uppskattat och väldigt gott. En mysig middag, följd av en stunds vila innan jag och Nemo åkte hem för dagen. Hemma väntade min kille, massa godsaker och några Harry Potter filmer. Yey filmkväll! 
 
 
// June 2. After a relatively calm morgning at home, me and Nemo went home to my parents. He stayed there for a few hours while me and my mom went to a shopping centre near by. We tried on some clothes in severeal stores and I bought a really nice summer dress. It was such a long time since the last time I was in an actual clothing store, so it was almost exciting to look around and see all the clothes in real life instead of online like I usualy do now-a-days. 
 
Me and my mom even got a pedicure while in town. I chose a pretty summer pink shade for my toenails and it was so nice to get some massage and spoil my feet for a while. We did a huge food shopping round before going home again.
 
I made a nice dinner for my parents and myself, when we got back from town. I made salmon with fresch potatoes and butter fried asparagus. It was very appreciated and very delicious. A cozy dinner, followed by a moment of rest beofore me and Nemo went home for the day. My boyfriend was awaiting us at home, with a lot of goodies and a few Harry Potter movies. Yey movienight! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: