Jag är så hungrig...

 
 
Juni 17. Dagen startade med en lång sovmorgon. Jag, min kille och Nemo drog oss i sängen länge och först upp var jag vid 10-tiden... jag var så illa tvungen att gå upp. Ännu en dag utan mat... och nu är det sent på kvällen och det börjar bli riktigt jobbigt att inte ha ätit mat sedan i fredags. Åh... vad jag längtar till imorgon. 
 
Min kille och Nemo åkte iväg för dagen. Så jag har spenderat dagen i min ensamhet med Fotbolls VM som sällskap. Vad jag är glad att detta pågår just nu! Dagen bjöd på 3 mycket spännande matcher: Costa Rica (0) - (1) Serbien, Tyskland (0) - (1) Mexiko och Brasilien (1) - (1) Schweiz. Otorligt glad att Serbien vann sin match, de har tuffa lag mot sig i sin grupp så det var en viktigt seger, men också förvånad över att Brasilien lämnade första matchen oavgjort. Det är spännande VM detta. 
 
Annars har min dag fördrivits med att spela in några videos till min Youtube kanal, leka med lite smink och städa. Dags för en dusch och sen sova. Det blir en tidigt morgon imorgon. 
 
 
// Juni 17. The day started off with a long sleep in. Me, my boyfriend and Nemo stayed in bed until 10 o'clock... I had to get up by then. Another day without food... and now, being that it is late in the evening, it is getting very difficult not to have eaten since Friday. I can't wait 'til tomorrow. 
 
My boyfriend and Nemo went away for the day. So I have spent the day all by my lonesome self with the Football World Championship as my only company. I am so happy that it is on ritght now! The games today were very exciting: Costa Rica (0) - (1) Serbia, Germany (0) - (1) Mexico and Brazil (1) - (1) Schweiz. I am so happy that Serbia won their game, they have very difficult teams in their group so this was an important victory, but I am also surprised over the fact that Brazil left their first football game with draw. This is a very exciting World Championship.
 
The rest of the day I have spent with taping a few videos for my Youtube channel, played a little bit with my make up and cleaned. Now it's time for a shower and then sleep. It is going to be an early morning tomorrow. 


Kommentarer
Postat av: Linnea Kinis

ja VM blir otroligt spännande i år :D

Svar: Så spännande! =)
iseedee

2018-06-19 @ 20:21:49
URL: http://linneakinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: