Födelsedagsfirande. 🍾

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Juni 14. Jag och Nemo hämtade upp min mamma från hennes jobb och åkte hem till mina föräldrar en timma innan det bar vidare till hem till min syster för att fira hennes födelsedag. Vi stannade förbi blomaffären först och handlade en bukett blommor till min syster och jag köpte ett troll till mamma som hon kan ha ute på altanen, en jätte söt en. 
 
Hemma hos min syster samlades hela familjen och hon bjöd på hemmagjord pizza i tre olika varianter, samt god dryck, körsbär, jordgubbar, choklad och glass. Så mycket gott och vi blev så himla mätta. Av mig och Nemo fick hon ett presentkort, värmeljus, choklad och blommor. Vi tror att hon blev nöjd med detta. 
 
Det var en mysig kväll ihop med familjen, men vid 19-tiden var det dags att åka hemåt. I spö regn, vind och rusk. Inget trevligt väder alls. Och ännu mindre trevligt att ta kvällens sista promenad med Nemo ute i detta rusket. Varken han eller jag var speciellt pepp på att gå... 
 
 
// Juni 14. Me and Nemo picked up my mom from her job and went home to my parents for one hour before we left to go to my sister's place to celebrate her birthday. We stopped by the flower shop first and bought a bouquet of flowers to my sister and I bought a troll to my mother that she can have outside on the balcony, a really cute one. 
 
The whole family gathered at my sister's place and she had made homemade pizza, three different versions, and there were different drinks, cherries, strawberries, chocolate and ice cream there. There was a lot of good stuff and we got so full. Me and Nemo gave her a giftcard, candles, chocolate and flowers. We think she was happy with that. 
 
It was a cozy evening with the family, but by 19 o'clock it was time to go home. And it started to rain and was so windy. Not nice weather at all. And even less nice was the fact that me and Nemo had to take evenings last walk in that weather. None of us wanted to go particullary far... 


Kommentarer
Postat av: Pauline Hurtig

åh så mycket gott!

Svar: Ja verkligen! =)
iseedee

2018-06-16 @ 12:33:10
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Postat av: Emma Engström

Så mycket gottigt! Hemmagjord pizza är så gott :D

Svar: Ja visst är det! :D
iseedee

2018-06-16 @ 12:50:01
URL: http://nouw.com/emmaengstroms
Postat av: Flisan

Mysigt :D

Svar: =)
iseedee

2018-06-16 @ 13:24:59
URL: http://tvseriebloggen.nu
Postat av: Flisan

sv: ja det finns till och med tre säsonger, så in och titta sjukt bra :D

Svar: Jag måste verkligen kolla upp det! 🤗🤩
iseedee

2018-06-16 @ 13:58:50
URL: http://tvseriebloggen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: