Fika. đŸ€—

 
 
 
Juni 9. Det skulle ha varit en tidig morgon, men jag stÀngde av vÀckarklockan och somnade om. Det Àr hÀrligt att ha en barnfri morgon ibland. NÀr jag vÀl vaknade vid 09-tiden, utan tvÄng, kunde jag komma upp och göra mig i ordning i fred. Jag Äkte hem till mina förÀldrar och pÄ vÀgen dit plockade jag upp lille Nemo sÄ klart. Han fick umgÄs med Bimbo och stanna hos mina förÀldrar medan jag och mamma tog en liten shopping tripp till en stad i nÀrheten. 
 
Det blev en snabb lunch hemma hos mina förÀldrar, innan jag och min syster Äkte till ett annat shoppingcentrum för att umgÄs och handla lite. Vi hann Àven ta en vÀldigt god fika dÀr. Det blev daimtÄrta och fÀrskpressad apelsinjuice för min del. SÄ himla gott!  
 
Jag och Nemo stannade hos mina förÀldrar till sen eftermiddag. Vi gick ut pÄ promenad, Bimbo var med sÄ klart, och umgicks. Hann Àven Àta middag dÀr. Mot kvÀllen, trötta som bara den, Äkte jag och Nemo hemÄt igen. Efter kvÀllens sista promenad slocknade Nemo framför flÀkten, (ja det Àr fortfarande över 25°C ute trots att det Àr snart midnatt!), och jag ska strax krypa ner i sÀngen. MÄste bara bÀdda rent den först. 
 
 
// June 9. It was supposed to be an early morning for me, but I turned off the alarm clock and fell back asleep. It is so nice to have a child free morning sometimes. By 09 o'clock when I did wake up, I was able to get ready in peace. I went home to my parents and on my way there picked up little Nemo of course. He stayed there with Bimbo while me and my mom went to a town near by for some shopping.
 
I had a quick lunch at my parents house before me and my sister went to another shopping centre to hang out and shop a little. We even had time to sit down and eat some cake. I ordered daimcake with freshly squeezed orange juice. So delish! 
 
Me and Nemo stayed at my parents' house until quite late in the afternoon. We went for a walk, Bimbo was with us of course, and just hung out. I even had time to eat dinner there. By evening time, we were exhausted, so we went back home again. After the last walk for the evening, Nemo just passed out in front of the fan, (yes it is still 25°C outside even though it is almost midnight!), and I am about to crawl in to bed. Just have to make it first. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: