Saturday. ☀️

 
 
 
 
Juni 30. Jag och Nemo började vår dag med en promenad. Det blev en kort en eftersom han inte var sugen på att vara ute och det var rätt så kyligt på morgonen. Sedan var det segt... både jag och Nemo sov mycket på dagen. Jag hade dessutom fått nackspärr igen, fantastiskt. 
 
Mot kvällen, efter att ha vaknat till ordentligt, åkte vi hem till mina föräldrar. Vi stannade där till 21.30-tiden, umgicks, busade med Bimbo och vi beställde och åt thai mat till middag. Mycket gott. Vi passade även på att sitta mycket ute i trädgården och njuta av kvällssolen och värmen. Under kvällspromenaden med Nemo mötte vi på en liten igelkott. Så fin.
 
När vi väl kom hem, hade jag svårt för att somna. Det slutade med att jag var uppe till 03-tiden.. inte bra. 
 
 
// June 30. Me and Nemo started out day of with a walk. It was a short one because he didn't feel like being outside and it was quite cold in the morning. Then a very slow day... both me and Nemo slept a lot throughout the day. And on top of that, I got pain in my neck again, fantastic. 
 
By evening time, after we woke up a bit, we went home to my parents' and we stayed there until 21.30. We just hung out, played with Bimbo and ordered some thai food for dinner. Very good. We sat out in the garden a lot, enjoyed the evening sun and the warmth. During the evening walk, me and Nemo met a little hedgehog. So beautiful. 
 
When we got home, I had trouble falling asleep. I ended up being up until 03 o'clock.. not good.


Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

nej vad jobbigt med nackspärr :( Hoppas de går över snart, kram!

Svar: Tack.. jobbar på saken. :)
iseedee

2018-07-03 @ 10:08:59
URL: http://aeperssons.blogg.se/
Postat av: My

Uscha för nackspärren och att du somnade sent :(

Svar: Livet är tufft ibland.. :(
iseedee

2018-07-03 @ 23:36:01
URL: http://mynordqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: