Spa weekend - Marstrands Havshotell (Part 5)

 
 
 
 
 
 
Juli 31. Sista dagen/morgonen på Marstrands Havshotell för denna gången. Vi åt av deras goda frukostbuffé. Jag hämtade mat flera gånger och blev riktigt mätt. Efter frukosten hämtade vi Nemo och gick på en promenad i morgonsolen. Njöt av de sista timmarna där och den fina utsikten. 
 
Planen var att vi skulle spendera några timmar på morgonen med att gå ner till spa området och bada, men ingen av oss orkade bli blöt igen. Det blir tröttsamt att duscha 5-6 gånger om dagen på spat. Så vi vilade i sängen, busade med Nemo och packade ganska tidigt. Vi checkade ut vid 09.30-tiden och var på väg hem strax efter det. 
 
Kvällen spenderade jag hemma. Otroligt nog efter nästan tre dagars vila på spa, så var jag helt slut i kroppen och huvudet. Jag sov hela eftermiddagen och kvällen... och sedan natten. Det har varit en fantastisk helg och semester på Marstrand. Jag vill verkligen åka tillbaka dit igen. 
 
 
// July 31. Last day/morning at Marstrands Havshotell for this time. We ate their delicious breakfast buffet. I ended up getting food a few times and got really full. After the breakfast, we got Nemo and took a walk in the morning sun. Enjoying the last hours there and the beautiful view. 
 
The plan was for us to spend a few hours in the morning at the spa, but none of us wanted to get wet again. It gets very tiring to shower 5-6 times a day at the spa. So we rested in bed, played with Nemo and packed our things fairly early. We checked out at 09.30 o'clock and were on out way home soon after.
 
I spent the evning at home. Amazingly enough I was exhausted after tre days rest at the spa, both in body and mind. I slept the whole afternoon and evening... and later night. It has been an amazing evening and vacation at Marstrand. I really want to go back again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: