Spa weekend - Marstrands Havshotell (Part 4)

 
 
 
 
 
 
 
Juli 30. Efter lite sightseeing på Marstrand, tog jag och min kille en till sväng ner till spat för att koppla av och njuta av varandra och den fina miljön. Vi badade, bastade och bara tog det lugnt. Båda två var helt slut efter alla promenader i det varma vädret, så jag till och med somnade i en solstol nere på spat. Det var väldigt avkopplande.
 
Nemo sov uppe på rummet. Han var också väldigt trött efter dagens utflykt. Och han fortsatte att sova när jag och min kille åt middag på hotellets restaurang Ottos Kök. Maten var god, men dyr. Och jag förstörde mitt fina vita linne med såsen från maten så det fick slängas. 😞
 
Efter middagen tog vi en promenad alla tre, längs med havet. Det är så vackert där. Jag skulle kunna tänka mig att bo där. Vi somnade tidigt på kvällen. Alla tre var helt slut. 
 
 
// July 30. After sightseeing on Marstrand, me and my boyrfriend went down to the spa again for some more relaxation and just to enjoy eachothers company and the nice environment. We swam, visited the sauna and just relaxed. Both of us were so tired after all the walkning in the sun, I even fell asleep in a sunchair down at the spa. It was so relaxing. 
 
Nemo was up in the room, sleeping. He was also tired after the excursion of the day. And he kept on sleeping while we were having dinner at the hotel's own restaurant Ottos Kitchen. The food was good, but expensive. And I ruined my nice white top with the sauce so that had to be thrown away. 😞
 
After the dinner, all three of us took a walk along the sea. It is so beautiful there. I could see myself living there. We fell asleep early in the evening. All three of us were exhausted. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: