Laxbutiken Ljungskile

 
 
 
Juli 26. Startade min dag på sjukhuset. Den nya behandlingen är i full gång och det gick bra även denna gången som tur är. Efteråt åkte jag hem, hämtade min lilla kille och mötte upp mamma för lunch. Vi åkte hela vägen till Ljungskile och Laxbutiken där. Det är en väldigt tjusig restaurang vid havet, med goda variation på lax, goda efterrätter och fint utsikt. Hundar är tillåtna på deras uteservering och det är jag väldigt glad över. Jag gillar att ha mitt lilla hjärta med mig överallt. 
 
Vi bestämde oss för att äta buffé och det var så himla gott och mysigt att spendera lite tid med mamma. Jag och Nemo körde hem henne sedan och umgicks även där en stund på kvällen innan vi begav oss hemåt till slut. 
 
 
// July 26. My day started off at the hospital. My new treatment is in full swing and it went well this time as well, luckily. I went home afterwards and got my little baby and then we met my mother for lunch. We went all the way to Ljungskile and to Laxbutiken there. It is a very fancy restaurant next to the ocean, with a tasty variety of salmon, delicious deserts and a nice view. The dogs are allowed on their outside servings and I am very happy about that. I like having my baby with me everywhere. 
 
We decided to eat the buffeet and it was really tasty, as well as it was cozy to spend some time with my mom. Me and Nemo drove her home, and stayed at my parents house for a while before finally going home. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: