Heldag på Liseberg 🎡🎢

 
 
 
 
Augusti 5. Jag gick upp tidigt, strök lite kläder och städade och åkte sedan hem till mina föräldrar och lämnade Nemo där. Min mamma passade Nemo under dagen medan jag, min kille och hans kompis spenderade hela dagen på Liseberg. Vi köpte åkband, åkte en hel del attraktioner och spelade bort en massa pengar på choklad hjul och liknande. Jag vann nästan ingenting... jag har verkligen ingen tur kvar. Men det var i alla fall trevligt att komma ut och skratta lite.
 
Jag hämtade upp Nemo vid 20-tiden och passade på att titta på film med familjen innan jag och Nemo åkte hem. Både jag och min kille var helt slut efter dagen, (vi hade promnerat 11 km på Liserberg), så vi somnade som stockar. Och Nemo verkar ha haft en händelserik dag hos mormor eftersom även han var trött och somnade fort. 
 
 
// August 5. I went up early, ironed some clothes and cleaned, and after that I went home to my parents and left Nemo there. My mom took care of him during the day while me, my boyfriend and his friend spent the day at Liseberg. We bout riding passes, went on a few rides and gambled away a lot of money of chocolate wheels and games. I barely won anything... I really don't have any luck left. But it was nice anyhow to get out and laugh a little. 
 
I picked up Nemo aroung 20.00 o'clock and stayed to watch a movie with my family before going back home. Both me and my boyfriend were exhausted after that day, (we had been walking for 11 km at Liseberg), so we fell asleep fast. And Nemo seems to have had an eventful day at his grandmas house because he fell asleep just as fast. 


Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Vad roligt med Liseberg! Vill också, haha :D

Svar: Hehe, det är bara att åka dit! Snart är det ju Halloween på Liseberg, längtar! :D
iseedee

2018-08-12 @ 12:52:35
URL: http://angelicawahlin.se/
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så mysigt :* (trots uteblivna vinster, haha)

Svar: Hehe, Liseberg är alltid mysigt. :D
iseedee

2018-08-14 @ 18:58:47
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: