Besök hos min familj.

 
 
 
Augusti 4. Efter en sovmorgon och en lång dusch åkte jag hem till mina föräldrar på eftermiddagen. Jag hade med mig doughnuts och de hade lagat middag. Perfekt. Nemo var också med och busade där med Bimbo, vilket var trevligt. Vi stannade ett ganska långt tag där och när vi skulle hem, mötte vi upp min kille och tog en lång promenad. Han tog med sig Nemo och jag åkte hemåt själv. En lugn kväll hemma blev det. 
 
 
// August 4. After a long sleep in in the morning and a long shower, I went home to my parents in the afternoon. With me I brought doughnuts and they had prepared dinner. Perfect. Nemo was there as well, playing with Bimbo. We stayed for a pretty long while and when we were supposed to go home, we met up my boyfriend and tood a long walk with him. He took Nemo with him, and I went home on my own. It was a calm evening at home for me. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: