International Evening.

 

 

 
 
Lördag 7/10. Trots att jag inte riktigt var helt frisk, eller ja... jag hostade upp slem och kämpade på med min förkylning, ville jag göra något roligt med mina vänner. Det var flera år sedan senast jag var ute på en klubb och dansade, minst 3-4 år sedan tror jag, och jag ville verkligen passa på när tillfället fanns att göra det. Under kvällen firade Internations 10 år på Hard Rock Café och det var över 200 människor närvarande. Och jag åkte dit med min bästa vän S och hennes sambo N
 
Det var en väldigt trevlig kväll. Jag dansade så mycket, jag hade inte gjort det på så många år, och minglade med folk som var där. Jag behövde den kvällen... för att få känna mig som mig själv igen. Det var så kul att klä upp mig och inte oroa mig för något, bara ha roligt och sjunga till hög musik. Jag stannade inte länge dock, min förkylning tog ut sitt rätta, men det var skönt att göra något annat än att jobba, städa hemma eller vara sjuk för omväxlingsskull. 
 
 
// Saturday 7/10. Even though I wasn't well enough, or to be more precice... I was still caughing up flem and fighting the cold, I wanted to do something fun with my friends. It has been years since the last time I was out at a club and danced, at least 3-4 years ago, and I really wanted to take the chance and go out when the opportunity presented itself. Internations were celebrating 10 years at Hard Rock Café during the evening and there was over 200 people present. And I went there with my best friend S and her boyfriend N. 
 
It was a nice evening. I danced so much, I haven't done that in so many years, and talked to people there. I needed that evening... to feel like myself again. It was so much fun to dress up and not worry about anything, just to have fun and sing to loud music. I didn't stay for long though, my cold took its toll on me, but it was nice to do something else for a change instead of working, cleaning at home or being sick. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: