Högskoleprovet.

 
 
Lördag 21/10. Min dag startade redan kl. 05.00 på morgonen. Jag hann med en snabb dusch och gjorde mig i ordning innan min kille kom och hämtade mig och skulle köra mig till dagens måste, Högskoleprovet. Högskoleprovet började inte förrän vid kl. 08.10, så jag och min kille hann äta frukost ihop på Egg&Milk innan dess. Det var så himla gott, som det alltid brukar vara där, och mättande. 
 
Efter frukosten väntade 8,5 timma av tortyr, bättre känd som Högskoleprovet. Jag vet inte hur det gick, men jag gjorde mitt bästa i alla fall... det är väldigt kluriga prov man ska göra där. Jag var helt slut i huvudet efteråt och längtade efter att få göra något roligt på kvällen och få tankarna på annat håll. 
 
 
// Saturday 21/10. My day started at 05.00 in the morning. I did had time for a quick shower and got ready before my boyfriend came by to pick me up and drive to the "must-of-the-day", Högskoleprovet (a collective exam!). It didn't start until 08.10 o'clock though, so me and my boyfriend had time to eat breakfast together at Egg&Milk before the exam. It was delicious, as it always is there, and so fullfilling.
 
After the breakfast awaited 8,5 hours of torture, better known as Högskoleprovet. I don't know how I did, but I did do my best... those tests are very difficult. I was so tired afterwards and just wanted to do something fun in the evening to get my thoughts elsewhere. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: