Halloween @ Liseberg

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Lördag 21/10. På kvällen mötte jag upp min kille, tillsammans med hans vänner, och vi gick till Liseberg för deras Halloween upplevelse. Vi köpte Allt-I-Ett-Pass allihopa och passade på att åka några åkturer samt besöka Haunted Mansion. Tyvärr var kön över 1 timma till alla de andra Halloween-husen och vi hann aldrig besöka de. Men Haunted Mansion var rätt skoj, och rätt så läskig, jag skrek ganska ordentligt. Hehe. 
 
Jag passade också på att spela en hel del och vann en stjärnvinst i alla fall. Det var en lång, och kall kväll, och mot slutet började det även regna, men det var väldigt roligt att få åka några turer på en del av de attraktionerna som var öppna. Vi stannade tills de stängde, och åkte sedan och hämtade lilleman från mina föräldrar. Dock måste jag säga att jag hade större förväntningar på dekorationerna och hur det skulle vara inne i parken. Det var fint, men jag förväntade mig ändå mer läskigt folk runtomkring och mer dekorationer än vad det var. 
 
 
// Saturday 21/10. I met up with my boyfriend in the evening, and together with his friends, we went to Liseberg to experience their Halloween theme. We bought the All-In-One-Pass and did go on a few rides and visited the Haunted Mansion. Unfortunately, the queue to all of the other Halloween-houses was over 1 hour long and we didn't have time to visit those. But the Haunted Mansion was pretty fun, and pretty scary, I did scream a lot. Hehe.
 
I played some lottery games as well and won one big prize. It was a long, and cold evening, and by the end it started to rain, but it was fun to go on some of the rides that were open. We stayed there until they closed, and afterwards we went to pick up my little baby from my parents. But I have to say that I had bigger expectations on the decorations and what the park would be like. It was nice, but I did expect it to be more scary than it was, both more scary people walking around and the better decorations. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: