Finally a day off..

 

 

 
 
Måndag 23/10. En ledig dag för mig och lilleman att spendera ihop, och skämma bort oss själva. Morgonen började med att jag gjorde mig i ordning för dagen och tog en kort promenad med lilleman, innan vi åkte till hans hundfrisör. Medan lilleman var hos sin frisör och blev ompysslad, passade jag på att unna mig en massage som jag fick i födelsedags present av min syster. Massagen var helt fantastisk och jag var så himla avslappnad, det var välbehövt. Jag kommer definitivt att boka ny tid där igen och göra om det. ♥ Lilleman fick även med sig en tidig julklapp av sin frisör, hur snällt är inte det!?
 
Jag och lilleman tog en promenad i regnet efteråt och passade på att hälsa på min syster ett par timmar, innan vi åkte hemåt igen. Hemma väntade disk, städ, dammsugning och alla andra måsten som ingår i en "ledig dag". Och gos med lilleman, och fler promenader i regnet. 
 
 
// Monday 23/10. A day off for me and the baby for us to spend it together, and spoil ourselves. The morning started off with me getting ready for the day and taking a short walk with the littleone, before we went to his doggy hairdresser. While the littleone was at his hairdresser's and got spoiled a bit, I took some time for myself and booked myself a massage that I got from my sister as a birthday gift. The massage was fantastic and I was so relaxed, it was so needed. I will definitely book a new appointment there again. ♥ The littleone even got an early Christmas gift from his hairdresser, how nice is that!?
 
Me and the littleone took a walk in the rain afterwards and went for a visit to my sister for a few hours, before we went back home. At home awaited the dishes, cleaning, vaccuming and all of the other musts that are included in the "day off". And some cuddle with the littleone, and more walks in the rain. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: