Father's Day.

 
 
Söndag 12/11. Efter att ha sovit en kort stund på natten, efter att ha varit ute natten innan med några vänner, fick jag gå upp till en tidig morgon och starta dagen med en promenad med vovven och grejade lite hemma innan jag åkte hem till min familj. Det var Fars Dag och jag och Nemo åkte med tårta till min pappa för att fira honom lite. Det var en mysig stund hemma hos min familj, men jag och Nemo åkte hem rätt snabbt eftersom jag hade en tidig jobb dag framför mig morgonen efter. 
 
 
// Sunday 12/11. After sleeping a short while during the night, because of going out the previous day with some friends, I got to get up to an early morning and go out with my doggy and do some cleaning at home before I went home to  my family. It was Father's Day so me and Nemo went to my dad and brought cake to celebrate him a little. It was a cozy but short few hours at my family's house. Me and Nemo had to go back home because I had another early working day ahead of me the morning after. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: