Lovely walk in the sun.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(pictures: private)
 
Idag är det riktigt fint väder ute, så jag och min lilla vovve passade på att ta en lång promenad vid Gunnebo Slott tillsammans med min vän Camilla. Det är ett av mina absolut favorita ställen att promenera vid. Det finns så mycket natur i alla dess slag och sköna promenad slingor där. En timma promenad blev det, mycket goda skratt och att ta igen det som jag har hunnit missa på den tiden som jag och Camilla inte setts. 
 
Vi avslutade promenaden med god mat på en lokal pizzeria/restaurang. De hade väldigt god mat och himla stora portioner mat. Och lilleman var välkommen på uteserveringen samt beställde egen mat, vilket var riktigt uppskattat. ♥
 
 
//It's very lovely weather today, so me and my little puppy took a long walk at Gunnebo Castle together with my friend Camilla. It is one of my absolute favourite places to walk by. There is so much nature in all it's glory and nice walk paths along there. We walked for about one hour, had a lot of laughs and cought up on all of the things we missed since the last time me and Camilla saw eachother. 
 
We ended our walk with some good food at a local pizzeria/restaurant. They had really good food and large portions. And the little guy was welcome at the outside serving so he even ordered his own food, which was appreciated. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: