Promenad vid vattnet.

 
 
 
 
Jag har spenderat en stor del av min tid på praktik/jobb under de senaste månaderna och därför var det så skönt att äntligen få njuta av solen lite. Jag tog med mig min lilla valp och en vän och vi tog en lång promenad på kvällen vid vattnet. Det var första gången som min lilla vovve fick se en sjö och det tyckte han var väldigt spännande. Det var väldigt mysigt. Vi hade köpt med oss glass och njöt av en fin kväll ute.
 
// I have spent most of my time at internship/work during the last few months and because of that it was so nice to finally get to enjoy the sun a little. I brought my little puppy and a friend and we took a long walk during the evening next to the water. It was the first time that my little puppy got to see a lake and he thought it was very exciting to be there. It was a cozy evening, we even brought icecream with us and just enjoyed the warmth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: