Graduation - Bachelor's Degree & Professional Qualification (as a nurse)

Bubbel till frukost.
 
Blomsterkrans i håret, dagen till ära, och min fina klänning är från H&M. Väskan är från Lauren by Ralph Lauren.
 
Vackra blommor från min familj, samt en fin ros från skolan.
 
Efter kyrkceremonin, sjukt glada nyexaminerade sjuksköterskor.
 
 
 
Min lilla bebis fick vara med på kvällens picknick med folk från klassen.
 
Dessa vackra blommorna och chokladen var en examens present från mina föräldrar.
 
 
Äntligen, äntligen, äntligen!!! Som jag har längtat efter denna dagen! Dagen, i mitt fall 6 år senare, när jag äntligen är färdig med min universitets utbildning. Dagen då jag äntligen kan kalla mig själv för både sjuksköterska och även har fått en kandidat examen i omvårdnad! Jag är så lycklig och så stolt över mig själv! <3
 
Dagen började med bubbel till frukost med några klasskamrater utanför kyrkan, och sedan en fin ceremoni i kyrkan. Mina föräldrar var på plats tillsammans med ett av mina syskon och jag var så glad att ha de där och att de är stolta över mig och har stöttat mig från dag ett. Efter ceremonin bjöd pappa mig och mamma på lunch och kvällen spenderade jag i sällkap med några klasskamrater ute i Slottskogen. En mysig afton i solen med lite bubbel och min lilla valp. Underbar, oförglömlig dag.
 
 
// Finally, finally, finally!!! I have longed for this day! The day, in my case 6 years later, when I am finally finished with my university education. The day when I can finally call myself a nurse and I also got a Bachelor´s Degree in nursing! I am so happy and proud of myself! <3
 
The day started of with a little bubbly for breakfast with some classmates outside of the church, followed by a beautiful ceremony in church. My parents came together with one of my siblings and I was so happy to have them there and that they are so proud of me and have supported me from day one. After the ceremony, my dad invited me and my mom for lunch and the rest of the evening I spent with some classmates in Slottskogen. A cozy afternoon with some bubbly and my little puppy. Wonderful, unforgetful day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: