A little something new... 💎

 

 

Det gäller att passa på när det REA. Dessa vackra smycken hittade jag på Ur&Penn och tyvärr fanns inte en matchande ring kvar och jag fick köpa en i en annan färg, men den är lika fin ändå. Jag är nöjd med dessa inköp, priset var verkligen överkomligt, men jag blev varnad om att inte blöta ner de på något sätt då de kommer att tappa färg. Jätte trist.

 

 

// I really like to take advantage of the sale. I found these beautiful jewlery at Ur&Penn and unfortunately there was no matching rings left so I got to buy a ring in a different color, but it is just as nice anyway. I am very happy with this purchase and the price was reasonable, but I did get warned about not to get these pieces wet in any way because they will loose their color. That really sucks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: