Födelsedags Presenter

Denna fina fotlänken fick jag av min fina vän S
I got this pretty ankle brecelet from my friend S. 
 
Present bordet på restaurangen. 
Gift table at the restaurant. 
 
Jag fick flera bukett blommor. Den ena är från min kille och den andra från min vän S och hennes sambo.
I got several bouquets of flowers. One of these is from my boyfriend and the other one from my friend S and her boyfriend.
 
Nemo fick vara med och öppna alla paket.
Nemo got to participate in opening the gifts. 
 
Jag fick en stor korg fylld med godsaker, dryck och smycken från mina föräldrar och min ena syster. I korgen fanns det även presenter till Nemo, leksak, pengar och hundgodis.
I got a big basket filled with candy, drinks and jewlery from my parents and one of my sister's. There were also gift in there for Nemo, money, a toy and some dog candy.
 
Presenter från mina vänner.
Gifts from my friends. 
 
 
Jag fick detta vackra armbandet från mina föräldrar.
I got this beautiful brecelet from my parents.
 
En guld ankare, som jag fick från mina föräldrar.
A golden anchor that I got from my parents. 
 
 Några av godsakerna som fanns i den stora korgen som jag fick från mina föräldrar.
Some of the goodies that I got in the big basket from my parents.
 
 


Kommentarer
Postat av: Alice

Fina presenter!

2018-09-30 @ 18:49:15
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Alice

Fina presenter!

Svar: Tack! =)
iseedee

2018-09-30 @ 18:50:31
URL: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: