Family time 💖

 
 
 
 
 
 
Juli 11. Eftersom jag nu Àr halvtid sjukskriven, jobbade jag halvdag och slutade vid 11.30. Ordination frÄn alla lÀkare och alla som jag trÀffar Àr att jag mÄste sluta sova hela tiden och gÄ ut och trÀffa mÀnniskor, sÄ jag följde med min mamma och mina systrar ut pÄ lunch efter jobbet. Vi Äkte till Aludden PrÎvidore och Ät en helt okej lunch dÀr. Miljön dÀr Àr fantastisk dock. Det ligger precis bredvid vattnet och det Àr sÄ fint och lugnt dÀr. Det var varmt, över 28°C, och sÄ skönt att sitta ute och umgÄs en stund. 
 
Efter lunchen Ă„kte jag och hĂ€mtade Nemo frĂ„n dagiset. PĂ„ kvĂ€llen Ă„kte jag, min kille och Nemo till min vĂ€n Silvia och hennes sambo samt nĂ„gra andra, och vi tittade pĂ„ fotbollen ihop. Kroatien spelade mot England och till vĂ„r stora glĂ€dje sĂ„ vann Kroatien. Vi skrek och jublade som faaaan. Det var helt fantastiskt! 👏 Vi njöt av goda smĂ„rĂ€tter och snacks och det bar inte av hemĂ„t förrĂ€n vid 23-tiden. Det var en mysig kvĂ€ll. 
 
 
// July 11. I worked half day because of being on sick relief, so my shift finished at 11.30. As per order from my doctor and all of the other health coaches that I am seeing, I have to stop sleeping and need to get out and meet people, so I tagged along with my mom and my sisters for an after work lunch. We went to Aludden PrÎvidore and had a pretty good lunch there. The environment there is amazing. It is located right next to the water and it so pretty and calm there. It was hot, over 28°C, and so nice to sit outside and hand out for a while. 
 
I picked up Nemo from the daycare after the lunch. And in the evening, me, my boyfriend and Nemo together with some other people, went to my friend Silvia and her boyfriend and we watched football together. Croatia was playing against England and to our joy Croatia won. We were screaming and cheering at the top of out throats. It was amazing! 👏 We enjoyed tasty dishes and snacks, and we didn't get home until 23-ish. It was a cozy evening. 


Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketrÀningen

SĂ„ mysigt! :*

2018-07-14 @ 17:37:22
URL: http://goforfit.se/
Postat av: GoForFit - Anorektisk tjej hittade styrketrÀningen

SĂ„ himla mysigt! :)

Svar: :)
iseedee

2018-07-20 @ 10:14:46
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: