Café Aladdin

 

 

 

 

 
 
Eftersom jag spenderade lördagen med att städa och dona hemma, var det väldigt roligt när min vän S hörde av sig och ville ses på kvällen. Vi bestämde oss för att åka till Café Aladdin, ta en fika där och röka lite vattenpipa. Jag älskar verkligen det stället och har besökt det sedan nästan 15 år tillbaka. Det är avslappnande, fin stämning där och jätte goda tårtor. Och trevlig personal (för det mesta i alla fall!). Jag har varit där kanske två gånger i år... jag borde inte gå dit och röka, jag vet, men det stället gör mig glad. Det är svårt för mig att hålla mig borta. Jag känner mig hemma där. 
 
Det var en väldigt mysig kväll. Mycket skratt och skvaller, som det alltid blir när jag och S ses. Hon är helt underbar. ♥
 
 
// It was a nice surprise when my friend S called me on the Saturday evening, specially because I was spending the whole day cleaning at home. We decided to meet and go to Café Aladdin, to eat some cake and smoke shisha. I relally love that place and have been going there for about 15 years now. It is relaxing, cozy and they have amazing cakes. And nice staff (for the most part!). I have been there about two times this year... I know I shouldn't go there and smoke, but that place just makes me so happy. It is difficult to stay away. I feel at home there. 
 
It was such a cozy evening. A lot of laugh and gossip, like always when I and S meet up. She is absolutely amazing. ♥


Kommentarer
Postat av: RobertFum

Super Innovative Audio? Hear: [url=https://steemit.com/music/@theharddata/the-world-s-first-blockchain-enabled-dj-mix]a EDM Mix[/url]

2017-09-29 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: