Moon Thai 🌙

 
 
Torsdag 2/11. Efter att ha jobbat nattskift, spenderade jag ett par timmar av dagen med att sova och vila lite. Och sedan vÀntade en massa stÀdning och plock tyvÀrr. PÄ kvÀllen blev jag och lille vovven bjudna pÄ middag av min kille. Vi Äkte till Moon Thai Kitchen, en av restaurangerna dÀr hundar Àr vÀlkomna, och en av vÄra favorit stÀllen. De har vÀldigt god mat! 
 
Det var skönt att komma ut och göra annat Ă€n att jobba. :) VĂ€ldigt mysigt att ha lite speciell tid med min lilla familj. ♄
 
 
//Thursday 2/11. After working night shift, I spent a few hours of the day sleeping and resting a little. And after that I had to do a lot of cleaning unfortunately. In the evening me and my doggy got invited for a dinner out by my boyfriend. We went to Moon Thai Kitchen, one of the restaurants where dogs are welcome, and one of out favourite places to go to. They have some delicious food! 
 
It was nice to come out and do something different from just working. :) It was very cozy to have some special time with my little family. ♄


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: