My kind of luxury shopping 🛍

 

 

REA:n på NK kom lägligt efter att jag hade fått en massa presentkort i samband med min examen. Och jag kan verkligen säga att jag fick mycket för pengarna! Jag är så nöjd med alla mina inköp och så tacksam till min familj som alla dessa presentkorten kom ifrån. Bästa bästa familjen! ♥

 

 

// The sale at NK (Nordiska Kompaniet, which is a luxury brand mall in Sweden) was available just after I had received a bunch of giftcards for my graduation. And I really feel like I got my moneys worth out of this shopping spree! I am so happy with all of my purchases and so grateful to my family who gave me all those giftcards. The best family! ♥



Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så fina inköp!

Svar: Tack så mycket! =)
iseedee

2016-07-31 @ 20:45:08
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: