Ute i det gråa vädret.

 
 
Idag var det dags för mig att gå på ett besök hos tandläkaren. Det är alltid lika smärtfullt, otrevligt och jobbigt oavsett hur trevlig tandläkaren än är.. Och nu är jag helt bedövad i halva ansiktet och jag vet att det kommer att bli väldigt smärtsamt när bedövning väl släpper. Ugh. 
 
Å andra sidan är det väldigt trevligt att jag har fått spendera en stor del av min dag med denna lilla älsklingen. Vi passade på att ta en promenad i det väldigt gråa vädret (som inte alls känns som vår!) och sedan gosade vi hemma i värmen ett tag. Det är så härligt när man har en vovve, för oavsett väder måste man ut och gå och röra på sig. Hundar är väldigt bra för ens hälsa.
 
// Today I had an appointment with my dentist. To go to her is always painful, unpleasant and tough no matter how friendly she is... And now I have half of my face numbed and I know it will be very painful when the anesthesia wears off. Ugh.
 
On the more positive note, I got to spend most of my day with this little love. We took a walk in this grey weather (which does not feel like spring at all!) and then spent some time at home, cuddling. It feel so great to have a puppy, because no matter what weather is like you still have to get out and walk the dog. The dogs are a great motivation for better health. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: