The Equalizer 2

 
 
Augusti 24. Jag hade en ledig dag hemma, umgicks med min lilla Nemo och städade. På kvällen var det dejt dags för mig och min kille. Vi gick på bio tittade på "The Equalizer 2" och den var riktigt bra, sevärd. Vi brukar alltid köpa mycket snacks och stora dryck och det var skoj att njuta av det också. Det var en mysig kväll, det behövs sådana kvällar lite då och då. Att spendera tid med varandra. 
 
 
// August 24. I had a day off and spent it with my little Nemo and doing some cleaning. It was a date night in the evening for me and my boyfriend. We went to the movies and watched "The Equalizer 2" and it was really good. We always buy a lot of snacks and drinks, so that was also fun to enjoy. It was a cozy night, and those are well needed every now and then. To spend some time with eachother. 


Kommentarer
Postat av: Kourtney Yasmine Styles

Viktigt att man har dejtkvällar i ett förhållande tycker jag! =)

Svar: Det håller jag verkligen med om. :) Det är det som håller förhållandet levande.
iseedee

2018-09-27 @ 17:48:03
URL: http://betterwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: