Min 30-års Dag 🍾

Dessa vackra blommor fick jag av min kära familj budade hem till mig på min födelsedag. 
// These beautiful flowers I got home delivered for my birthday, from my lovely family.
 
Denna buketten fick jag av min kille på min födelsedag. Så fin.
// I got this bouquet of flowers from my boyfriend on my birthday. So pretty. 
 
 
 
 
 
 
September 12. Min 30-års dag. Jag kan fortfarande inte fatta att jag är hela 30 år gammal. Det känns overkligt, det känns som så gammalt samtidigt. Mycket äldre än vad jag känner mig. Jag såg till att vara ledig på min dag, med endast min lille Nemo hemma. Jag spenderade min dag med att storstäda hemma... inte så kul men nödvändigt ont. Det blev tvätt, disk, dammsugning, renbäddning och så vidare. 
 
Under eftermiddagen hann jag också gå en runda till ICA och inhandla saker till middag och en tårta till mig själv. Den tårtan är verkligen jätte god. Jag fick en del grattis från mina nära och kära och även ett blomsterbud med en jätte fin blombukett från min fina familj. Min kille kom hem från jobbet sent och med sig hade han också en bukett blommor. Så fin. 
 
Jag, min kille och Nemo spenderade kvällen hemma ihop. Vi åt en god, hemmagjord middag och drack god bubbel till. En riktigt mysig avslut på min dag. ♥
 
 
// September 12. My 30th birthday. I still can't believe that I am whole 30 years old. It feels so unreal, and so old at the same time. A lot older than what I feel. I made sure to have a day off work on my birthday, with only my baby Nemo at home. I spent my day with a whole lot of cleaning at home... not so fun but necessary evil. I did the laundry, dishes, vaccuming, made the bed and so on.
 
I had some time in the afternoon to go and buy some groceries at ICA for the dinner and a cake for myself. This cake is really tasty. I got some happy birthday messages from my near and dear, and also a flower delivery with a beautiful bouquet of flowers from my lovely family. My boyfriend got home late from work, but even he had a bouquet of flowers with him. So pretty.
 
Me, my boyfriend and Nemo spent the evening together. We ate a tasty, home made dinner and drank some sparkling wine. A really cozy finish to my day. ♥


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Stort grattis! :D

Svar: Tack så mycket! =)
iseedee

2018-10-01 @ 09:00:40
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: