September 25.

 
 
 
 
 
Tisdag. Min dag startade med halv dag på jobbet och efteråt fick jag gå och hämta ut ett paket från Lagerhaus och göra lite ärenden i stan innan jag åkte hem och hämtade upp min lille Nemo för en promenad. Vi gick på en lång promenad tillsammans med min kompis F, hennes brorson, och deras vovve Djani. Det var ganska varmt ute och soligt, så en bit in på promenaden stannade vid till på ett café och tog lite fika, samtidigt som vovvarna fick lite vatten. Det var skönt att komma ut och röra på mig. Perfekt dessutom när det är så fint väder ute. 
 
Kvällen spenderade jag hemma. Slog in ett paket som en av mina föredetta kollegor skall få, och tog det lugnt för övrigt. Skön kväll hemma. 
 
 
// Tuesday. I started my day off with a half a day at work and afterwards I went to Lagerhaus to pick up a package and run some other errands before going home to pick up my little Nemo for a walk. We went on a long walk together with my friend F, her nephew, and their doggy Djani. It was pretty warm and sunny outside, so about half way in to the walk we stopped by a coffee shop for some pie, and the doggies got some water as well. It was nice to get out and walk a little. And perfect weather for a walk. 
 
I spent the evening at home. Wrapped a present for a former collegue of mine, and just relaxed. A nice evening at home.


Kommentarer
Postat av: Alice

Vad mysigt med en promenad!

Svar: Alltid! :D
iseedee

2018-10-07 @ 10:28:21
URL: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: