Fick mig ett städ ryck.

 
 
September 29. Ledig lördag för min del och jag började dagen med en promenad med min kille och lille Nemo, innan vi åkte till gymmet. Vi stannade på gymmet i 1 timma och det var riktigt skönt att träna lite, det hade jag inte gjort på länge. Det gav mig lite energi. Efter gymmet åkte min kille iväg till sin familj och jag och Nemo stannade hemma själva. Vi hade en mysig dag ihop och gick ut på flera promenader. 
 
På kvällen fick jag mig ett städ ryck. Jag gick ut med sopor och återvinning 3 gånger under eftermiddagen efter allt städ hemma. Jag dammsög, diskade, städade toaletten... jag fick mycket gjort helt enkelt. Det var en väldigt produktiv dag. 
 
 
// September 29. A Saturday off for me and I started my day with a walk with my boyfriend and little Nemo, before we went to the gym. We stayed at the gym for about 1 hour and it was so nice to work out a little, I haven't done that for a long time. It gave me some energi. My boyfriend went home to his family after the gym and me and Nemo stayed home alone. We had a cozy day together and went out for several walks.
 
I got cleaning mania in the evening. I went out with the garbage and recycling 3 times during the afternoon after all of the cleaning at home. I vaccumed, did the dishes, cleaned the toilet... I got a lot done. It was a very productive day. 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Så skönt med en massa promenader :)

Svar: Ja det är det. :D
iseedee

2018-10-09 @ 12:32:40
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: anneli

Jag älskar när man får ett städryck och man får det fint hemma :)

Svar: Jag också!! Det är så skönt när det blir rent och fint.
iseedee

2018-10-10 @ 08:04:51
URL: http://littlesleeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: