First lake trip for this summer.. đŸ€—

 
 
 
 
Maj 26. Varm sommarkvĂ€ll. Jag, min kille, en kompis och Nemo var ute vid en sjö som tillĂ„ter hundar och jag och Nemo tog Ă„rets första dopp. För Nemos del var det första doppet nĂ„gonsin. Han hade sin lilla flytvĂ€st pĂ„ och trivdes inte alls i vattnet. Faktum Ă€r den att han hatar vatten och Ă€r livrĂ€dd för den. Men jag försökte i alla fall att han skulle försöka simma lite och svalka av sig. Min fina lilla kille. ❀
 
Vattnet var  vÀldigt skönt och jag ser redan fram emot nÀsta dopp. 
 
 
// May 26. Hot summer's eve. Me, my boyfriend, a friend and Nemo were out by a lake that allows dogs to be there, and me and Nemo tog a first dip in the lake for this summer. This was the first dip ever in an open water for Nemo. He had his little safty vest on and did not like the water at all. He hates water and swimming and is terrified of it. But I did my best to try and make him swim a little and cool down. My beautiful boy. ❀
 
The water was very nice and I already look forward to the next dip.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: