Tiden går...

 
 
 
Juni 26. En liten sammanfattning av dagarna som har gått: Jag har jobbat, ganska mycket faktiskt. Varit trött efter jobbet och sovit en hel del. Hunnit träffa min familj lite i söndags. Filmat några videos till min Youtube kanal. Har även hämtat några paket, inte minst ett från MatSmart innehållande ovanseende chips, mumma
 
Med andra ord har jag inte haft så händelserika dagar bakom mig. Det har blivit en del promenader med lilleman och mycket gos, vilket är det bästa jag vet. Imorse hade jag tid hos min fysioterapeut och det är så motiverande att träffa henne. Och ganska snart idag är det dags för jobb igen, så jag ska alldeles strax göra mig i ordning för det. Kvällsskift idag, jag är inte ens på väg till jobbet ännu och jag är redan slut. Det verkar lovande...
 
 
// June 26. A little summery of the days that have passed: I have been working, quite a lot actually. Been tired after work and slept a lot. Had a chance to see my family for a bit passed Sunday. Filmed a few videos for my Youtube channel. I have picked up a few packages, one from MatSmart that contained amongst other things the chips that you can see in the picture above, yum
 
In other words, it hasn't been very eventfull these past few days for me. I took a couple of walks with my baby and there was a lot of cuddling, which is the best thing I know. This morning I had an appointment with my physiotherapist and it is so motivating to see her. And pretty soon I need to go and get ready for work. I have evening shift today, I haven't even started to work yet but I am already exhausted. That seems promising... 


Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Kul med lite paket och ska absolut kika in din kanal! :D

Svar: Tack! =)
iseedee

2018-06-27 @ 17:10:52
URL: http://nouw.com/emmaengstroms
Postat av: My Nordqvist

Roligt med paket :)

Svar: Alltid! =)
iseedee

2018-07-03 @ 08:24:27
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: