Juni 8.

 
 
Jag började dagen med en tidig morgon och tvätt tid redan kl. 08.00. Egentligen hatar jag att behöva tvätta så tidigt, men delvis var det den enda tiden som fanns tillgänglig och delvis är det bra att tvätta tidigt och få det undanstökat, då är inte många andra igång och vandrar in och ut ur tvättstugan när jag är där. 
 
Efter tvätten blev det att bädda, städa, dammsuga och umgås med lille Nemo. Vi hade en mysig dag ihop och gick på flera promenader. Mot eftermiddagen mötte jag upp en kompis för buffé middag en sväng. Gott med thai mat och friterad banan till efterrätt. 
 
Kvällen spenderade jag hemma själv. Nemo och min pojkvän var iväg för natten, så jag var mamma ledig, filmade och redigerade videos till min Youtube kanal och myste. Det blev en tidig natt. 
 
 
// My day started with and early morning and laundry time at 08.00. I hate having to do laudry that early, but partly it was the only time available and partly it is good to do laundry early and get it over with, and there are not that many others up at that time going in och out of the laundry room while I am there. 
 
After the laundry I had to make the bed, vacuum and hang out with little Nemo. We had a nice day together and went on a couple of walks. In the afternoon I met up with a friend and ate a buffé dinner. Thai food is so delish and we had fried bananas for desert. 
 
I spent the evening home alone. Nemo and my boyfriend were away for the night, so I was baby free, made some videos for my Youtube channel and had a cozy evening. It was an early night. 


Kommentarer
Postat av: Linnea Kinis

åh älskar friterad banan till efterrätt. det är så gott :)

Svar: Ja visst är det! =)
iseedee

2018-06-10 @ 15:32:40
URL: http://linneakinis.blogg.se/
Postat av: Emma Engström

Låter ju jättemysigt!! Kram

Svar: Tack! =)
iseedee

2018-06-10 @ 21:14:04
URL: http://nouw.com/emmaengstroms
Postat av: Pauline Hurtig

men mums vad gott!

Svar: Det var det! =)
iseedee

2018-06-11 @ 17:03:06
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: