Date Night

 
 
 
 
 
 
Juni 29. Dagen började tidigt med en dag skift på jobbet. En stressig dag med mycket spring, så det var skönt att se fram emot en ledig helg. Efter jobbet fick jag dåliga nyheter och var väldigt ledsen, resan i bilen var jobbig och jag grät mycket på vägen till Nemos dagis. 
 
Efter att jag hade hämtat Nemo, mötte vi upp min kille vid en djuraffär och gick och handlade lite gott till lilleman. Och efteråt bjöd min kille ut mig på dejt på en av våra favorit restauranger, nämligen Portofino. Vi åt en jätte god tre rätters middag. Jag passade även på att beställa in öl och desert vin också. Vi satt på uteserveringen och det var så varmt och skönt i solen. En riktigt mysig kväll. ♥ Jag behövde det där, för att få tankarna på annat håll. 
 
Väl tillbaka hemma, somnade jag nästan omedelbart med Nemo på ena och min kille på andra sidan. ♥ 
 
 
// June 29. My day started early with a day shift at work. A very stressful day with a lot of runnig, so it was nice to be able to look forward a weekend off. I got bad news after work and I was very sad, I cried in the car on my way to get Nemo from his daycare. 
 
When I picked Nemo up, we met up with my boyfriend next to an animal store and did some shopping for my baby. And afterwards me and my boyfriend went out on a date to one of our favorite restaurants, Portofino. We had a delicious three corse dinner. I even ordered in beer and desert wine. We sat on the outside and it was so warm and nice in the evening sun. A really cozy evening. ♥ I needed that and to get my thoughts on something good. 
 
I fell asleep as soon as we got back home, right inbetween Nemo and my boyfriend. ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Nämen åh så gott och mysigt! <3

Svar: Tack, det var det verkligen. :)
iseedee

2018-07-01 @ 12:40:55
URL: http://nouw.com/emmaengstroms
Postat av: My Nordqvist

Mysigt med en date :)

Svar: Ja, verkligen. :)
iseedee

2018-07-02 @ 14:05:03
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: Carolina

Ojdå.. Vad har hänt med lilla voffsingen då? :(
Trevligt med ett stödjande restaurang besök :)

Sv; ja, det var oerhört obehagligt :P Ja, det var liksom som så att man inte riktigt kunde slappna av kände jag ^^,

2018-07-05 @ 10:14:42
URL: http://knaset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: