IKEA

 
 
Tisdag 3/10. Efter att ha hämtat ut min nya bil, bokade jag träff med min syster D på eftermiddagen och tillsammans åkte vi till IKEA för att äta mat och handla lite. IKEA har fått in vegetariskt altenativ med quorn schnitzel och det var så himla gott, (och ja, jag använder jätte mycket salt på min mat som ni kan se ovan!). Vi tog även efterrätt och satt en bra stund, pratade och tog det lugnt innan vi påbörjade shopping rundan. 
 
Det var länge sen som jag och D spendera lite egentid ihop och det var en mysig eftermiddag. Vi handlade en massa ljus och några andra småprylar, innan vi hämtade min lilla vovve från hans dagis och hämtade ut några paket på posten på vägen hem. Jag körde D hem och umgicks en stund med familjen på kvällen innan jag och lille vovven äntligen åkte hemåt igen. Det blev en väldigt lång och händelserik dag. 
 
 
// Tuesday 3/10. I went to pick up my sister D in the afternoon, after picking up my new car, and we went to IKEA together to eat some food and do some shopping. IKEA has a vegetarian option with quorn schnitzel and it was so delicious, (and yes I do use way to much salt on my food as you can see above!). We even got a desert and sat for quite a while, talked and relaxed before starting the shopping round. 
 
Me and D haven't spent time together for a long while and it was a cozy afternoon. We bought candles and some other nicknacks, before we went to pick up my little doggy from his daycare. We also picked up some packages from the postal office on our way home. I drove D home and hung out with my family for a while before me and the doggy went back home again. It was a very long and active day for me. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: