Don't make me get up... 😣

 
 
Fredag. BÄde jag och lilleman fick en liten sovmorgon, men det verkade inte riktigt rÀcka till för honom. NÀr det var dags att börja gÄ ut och gÄ till dagis, borrade han ner sig under tÀcket och hade inga som helst planer pÄ att lÀmna vÀrmen dÀr under. Han gör det inte lÀtt för mig heller att motivera mig till att bege mig utÄt, nÀr han myser ner sig sÄ. SÄ jag myste ner mig ett par minuter extra bredvid honom, innan vi verkligen hade brÄttom ivÀg. 
 
Idag blir det en lÄng dag för min del dock. Jag jobbar kvÀllsskift och just nu ser jag inte riktigt fram emot det. Egentligen Àr jag fortfarande sjuk och hostar upp slem och jag Àr sÄ trött att jag hade helst velat vara hemma idag och bara vila ut mig. 
 
 
// Friday. Both me and the littleguy got to sleep in this morning, but it did not seem to be enough for him. As we were suppossed to go out and get to the daycare, he burried himself under the blankett and had no planes what so ever to leave the heat from under there. And he doesn't make it easier for me to get motivated to go out either as he gets cozy like that. I did crawl down under the blankett too for a few extra minutes, before we really were in a hurry to leave for the daycare. 
 
Today will be a long day for me. I have an evening shift ahead of me and I don't really look forward to it. I am still sick and caughing up flem, and I am so tired, I would just rather stay at home and rest today. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: