Skönhets Fabriken

 

 

 

 

 

 

 
 
En av mina presenter för min examen var en ansiktsbehandling på Skönhets Fabriken som jag fick från en kille som jag träffar. Jag hade aldrig varit där tidigare och jag blev så himla positivt överraskad. När jag kom dit blev jag erbjuden något att dricka under tiden som jag väntade och jag valde te, som kändes som en väldigt lyxig start på upplevelsen. Därefter följde en timma av super skön ansiktsbehandling i olika steg. Allt från rengöring, peeling, ansiktsmask (olika), ånga och vaxning av ögonbryn. Det var helt fantastiskt och jag är så himla nöjd med min upplevelse, så nöjd att jag faktiskt köpte med mig en av peelingkrämerna. Jag kommer definitivt att återvända dit igen framöver.
 
 
// One of the gifts that I got for my graduation was a facial treatment at Skönhets Fabriken (which, translated, means Beauty Factory) and this I got from a guy that I am seeing. I have never been there before and I was so positively suprised. When I first arrived they offered me something to drink while I waited and I chose tea, which felt like a very luxurious start to the whole experience. After the tea followed and hour of relaxing facial treatment in different steps. Everything from cleansing, peeling, facialmask (different), steam to waxing and shaping (and coloring if chosen) of eyebrows. It was amazing and I am so happy with my experience there. So happy that I actually bought one of the peeling creams with me home. I will definetly be returning back sometimes in the future. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: